KOB Książka obiektu budowlanego

Druk KOB Książka obiektu budowlanego

0(0)
576
Wersja: 29.12.2017
Obowiązuje od 11.07.2003

Do czego stosuje się KOB

Książka obiektu budowlanego to oficjalny dokument ustawowy, którego należy prowadzić systematycznie i rzeczowo. Prowadzenie dokumentu obejmuje spis kontrolny stanu technicznego, dokonanych przeglądów, remontów, wszelkiego rodzaju przebudowy i zmian dotyczących sposobu użytkowania, które przypadają na okres korzystania z obiektu budowlanego. Książka obiektu budowlanego (wraz z obowiązkowymi załącznikami, w postaci odpowiednich dokumentów) musi zawierać w sobie wszystkie akcje tj. działania i zdarzenia , które miały związek z użytkowaniem danego obiektu budowlanego.

Książka obiektu budowlanego zawiera w sobie następujące sekcje:

  • Osoba upoważniona do dokonania wpisu,
  • Dane identyfikacyjne obiektu,
  • Spis dokumentacji dołączonej do książki obiektu,
  • Dane techniczne charakteryzujące obiekt,
  • Plan sytuacyjny obiektu,
  • Wykaz protokołów okresowych kontroli stanu technicznego obiektu,
  • Wykaz protokołów okresowych kontroli stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu,
  • Wykaz opracowań technicznych dotyczących obiektu,
  • Dane dotyczące opracowania technicznego,
  • Wykaz protokołów odbioru robót remontowych w obiekcie,
  • Dane dotyczące dokumentacji technicznej,
  • Wykaz protokołów awarii i katastrof obiektu,
  • Wykaz pozwoleń na zmianę sposobu użytkowania obiektu.

Formularz został zamieszony w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie książki obiektu budowlanego.

Podstawa prawna

Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie książki obiektu budowlanego (Dz.U. 2003 nr 120 poz. 1134).

Nota prawna

PAMIĘTAJ! Gdy wypełnisz formularz - przeczytaj go uważnie w wersji ostatecznej lub skonsultuj się ze specjalistą! Udostępnione przez nas wzory druków, formularzy, pism, deklaracji lub umów należy zawsze właściwie przetworzyć, uzupełnić lub dopasować do swojej sytuacji.

Pamiętaj, że podpisując dokument kształtujesz nim swoje prawa lub obowiązki, zatem zachowaj należytą uwagę przy zmianach i jego wypełnianiu. Ze względu na niepowtarzalność każdej czynności, samodzielnie lub na podstawie opinii specjalisty musisz ocenić, czy wykorzystany formularz zastał zastosowany przez Ciebie odpowiednio do stanu faktycznego, prawnego lub zamierzonego celu.

Płatny
ePUAP
Eksport do XML
Eksport do PDF

Zostań resellerem fillup

Dołącz do programu resellerskiego i zostań specjalistą od przyjaznych formularzy, e-deklaracji i e-administracji, ponieważ fillup to formalności wypełnione.