WoWDR-Gorz (bm) (archiwalny) Wniosek o wymianę dowodu rejestracyjnego z powodu braku miejsca na wpis Gorzów Wielkopolski

Druk WoWDR-Gorz (bm) (archiwalny) Wniosek o wymianę dowodu rejestracyjnego z powodu braku miejsca na wpis Gorzów Wielkopolski

1.0(2)
698
Wersja: 06.08.2013
Obowiązywał do 02.06.2022

Do czego stosuje się WoWDR-Gorz (bm)

Wymagane dokumenty:

1. Wniosek o wymianę dowodu rejestracyjnego. 

2. Dotychczasowy dowód rejestracyjny 

3. Karta pojazdu, jeżeli była wydana

4. Zaświadczenie o pozytywnym wyniku badania technicznego lub wyciąg z rejestru badań technicznych 

prowadzonego przez stację kontroli pojazdów, określające termin następnego badania technicznego.

5. Dokumenty firmy, jeżeli właścicielem pojazdu jest firma.

6. Do wglądu: dokument/y tożsamości właściciela/wszystkich współwłaścicieli.

Sposób załatwienia sprawy:

1. Osobisty.

2. Przez pełnomocnika.

Miejsce składania/odbioru dokumentów:

Wydział Komunikacji Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp., ul. Przemysłowa 53, nr tel. (95) 7355-723, I piętro hala obsługi rejestracji pojazdów lub kancelaria Urzędu Miasta ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wlkp.

Jednostka odpowiedzialna:

Wydział Komunikacji Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp., ul. Przemysłowa 53, 66-400 Gorzów Wlkp.

Opłaty:

  1. Wymiana dowodu rejestracyjnego wraz z pozwoleniem czasowym – opłata komunikacyjna: 72,50zł; opłata ewidencyjna: 1,00zł 
  2. Wymiana dowodu rejestracyjnego bez pozwolenia czasowego – opłata komunikacyjna: 54,00zł; opłata ewidencyjna: 0,50zł
  3. 3. Pełnomocnictwo – w przypadku załatwiania sprawy przez osobę upoważnioną

Opłata za pełnomocnictwo: 17,00zł

Termin załatwienia sprawy:
Niezwłocznie.

Tryby odwoławcze:
Nie przysługuje.

Uwagi:

Jeżeli pojazd jest przedmiotem współwłasności, to wniosek może złożyć każdy ze współwłaścicieli, przedkładając pełnomocnictwo albo oświadczenie, iż działa za zgodą większości współwłaścicieli.

Podstawa prawna

- Ustawa z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2012r., poz.1137 z późn.zm.)

Nota prawna

PAMIĘTAJ! Gdy wypełnisz formularz - przeczytaj go uważnie w wersji ostatecznej lub skonsultuj się ze specjalistą! Udostępnione przez nas wzory druków, formularzy, pism, deklaracji lub umów należy zawsze właściwie przetworzyć, uzupełnić lub dopasować do swojej sytuacji.

Pamiętaj, że podpisując dokument kształtujesz nim swoje prawa lub obowiązki, zatem zachowaj należytą uwagę przy zmianach i jego wypełnianiu. Ze względu na niepowtarzalność każdej czynności, samodzielnie lub na podstawie opinii specjalisty musisz ocenić, czy wykorzystany formularz zastał zastosowany przez Ciebie odpowiednio do stanu faktycznego, prawnego lub zamierzonego celu.

Płatny
ePUAP
Eksport do XML
Eksport do PDF

Zostań resellerem fillup

Dołącz do programu resellerskiego i zostań specjalistą od przyjaznych formularzy, e-deklaracji i e-administracji, ponieważ fillup to formalności wypełnione.