ZZP-Sz Zawiadomienie o zbyciu pojazdu Szczecin

Druk ZZP-Sz Zawiadomienie o zbyciu pojazdu Szczecin

5.0(1)
599
Wersja: 30.01.2013

Do czego stosuje się ZZP-Sz

Wymagane dokumenty:

"Zawiadomienie o zbyciu pojazdu".

Załączniki

kopia dowodu sprzedaży.

Do wglądu:

dokument tożsamości właściciela,

pisemne pełnomocnictwo oraz odpowiedni dokument tożsamości pełnomocnika w przypadku działania przez pełnomocnika.

Opłaty:

Opłata skarbowa:
za ewentualne upoważnienie - 17,00 zł.

Opłatę można uiścić w kasie Urzędu lub przelewem (dowód wpłaty/przelewu należy załączyć do wniosku) na prowadzony w Banku PKO BP S.A. rachunek bankowy Gminy Miasto Szczecin: 20 1020 4795 0000 9302 0277 9429.

Termin załatwienia sprawy:

Od ręki.

Jednostka odpowiedzialna:
Biuro Obsługi Interesantów (BOI).

Uwagi:
Na właścicielu pojazdu ciąży obowiązek zgłoszenia faktu sprzedaży pojazdu w Urzędzie Miasta Szczecin w terminie 30 dni od dnia dokonania transakcji sprzedaży pojazdu, niezależnie od tego czy nabywca zarejestrował ww. pojazd.

Zgłoszenie sprzedaży nie jest równoznaczne z pojęciem wyrejestrowania.

Jeżeli wnioskodawca nie potrzebuje potwierdzenia urzędowego o zgłoszeniu sprzedaży na kopii dokumentu sprzedaży, wówczas dopuszczalne jest przesłanie korespondencyjnie zawiadomienia o zbyciu pojazdu wraz z kopią dokumentu sprzedaży.

Wszelkie dokumenty załączane do wniosku, jeśli nie określono, że mogą być załączone w kopii, załącza się w ORYGINALE.

Nie podlega opłacie skarbowej pełnomocnictwo udzielone małżonkowi, wstępnemu (rodzice, dziadkowie, pradziadkowie), zstępnemu (dzieci, wnuki, prawnuki), rodzeństwu.

http://eurzad.szczecin.pl

Podstawa prawna

art. 78 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.). § 13 ust. 2 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.).

Nota prawna

PAMIĘTAJ! Gdy wypełnisz formularz - przeczytaj go uważnie w wersji ostatecznej lub skonsultuj się ze specjalistą! Udostępnione przez nas wzory druków, formularzy, pism, deklaracji lub umów należy zawsze właściwie przetworzyć, uzupełnić lub dopasować do swojej sytuacji.

Pamiętaj, że podpisując dokument kształtujesz nim swoje prawa lub obowiązki, zatem zachowaj należytą uwagę przy zmianach i jego wypełnianiu. Ze względu na niepowtarzalność każdej czynności, samodzielnie lub na podstawie opinii specjalisty musisz ocenić, czy wykorzystany formularz zastał zastosowany przez Ciebie odpowiednio do stanu faktycznego, prawnego lub zamierzonego celu.

Płatny
ePUAP
Eksport do XML
Eksport do PDF

Zostań resellerem fillup

Dołącz do programu resellerskiego i zostań specjalistą od przyjaznych formularzy, e-deklaracji i e-administracji, ponieważ fillup to formalności wypełnione.